شروع ثبت نام در پورتال کتابخانه دیجیتال دانشگاه کاشان

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۴:۴۳ کد : ۵۷۵۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۷۱
بمناسبت روز معلم و نیز هفته کتاب عموم اساتید، دانشجویان و کارمندان محترم می توانند نسبت به ثبت نام در پورتال یکپارچه کتابخانه ای دانشگاه اقدام نموده و از خدمات جدید کتابخانه های دانشگاه استفاده نمایند.

بمناسبت روز معلم و نیز هفته کتاب عموم اساتید، دانشجویان و کارمندان محترم می توانند نسبت به ثبت نام در پورتال یکپارچه کتابخانه ای دانشگاه اقدام نموده و از خدمات آن استفاده نمایند. بدین منظور بهتر است ابتدا از طریق پیوند ثبت نام موجود در بالای صفحه، در پورتال عضو شوید سپس صفحه راهنمای عضویت کاربران را مطالعه فرموده و مطابق با آن مراحل ثبت نام را طی نمایید.

طبق مطالب مندرج در این راهنما؛ پس از ورود به حساب کاربری ایجاد شده در صفحه اصلی بر روی پیوند عضویت در کتابخانه کلیک نمایید. در صفحه ظاهر شده بر روی عنوان کتابخانه موردنظر کلیک کنید و

الف) اگر عضو کتابخانه موردنظر هستید (یعنی تابحال از آنجا کتاب به امانت گرفته اید) حالت پیشفرض را انتخاب نمایید. دانشجویان محترم برای شماره عضویت از شماره دانشجویی خود استفاده نموده و برای کلمه عبور از عدد صفر استفاده نمایند. اساتید و کارمندان محترم می بایست ضمن تماس با مسئولین محترم کتابخانه ها نسبت به دریافت شماره عضویت و رمز عبور اقدام نمایند.

ب) در صورتیکه تاکنون عضو کتابخانه موردنظر نشده اید می بایست حالت دوم را انتخاب نموده و فرم درخواست عضویت را تکمیل نمایید. پس از ارسال درخواست عضویت با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به کتابخانه موردنظر مراجعه نمایید تا مراحل تایید عضویت شما صورت پذیرد.

نکته مهم: در صورت طی نمودن موفق فرایند اول (برای کتابخانه هایی که قبلاً از آن کتاب به امانت گرفته اید) امکان مشاهده تاریخچه عملکرد خود و گزارش کتابهایی که به امانت گرفته و پس آورده اید خواهید بود.

خواهشمند است مشکلات و سوالات احتمالی خود را با مسئولین محترم کتابخانه های دانشگاه درمیان بگذارید.



( ۱ )

نظر شما :